Czy aby na pewno?

Żart;) Nie bój się jeść owoców i innych produktów po 18!

Za przybieranie na masie ciała w głównej mierze odpowiada dodatni bilans kaloryczny (jedzenie większej ilości kalorii, niż wydatkujesz), a nie określone grupy produktów.

Owoce, ani inne produkty jedzone po 18 “nie tuczą”.

Raz na zawsze trzeba obalić mit, który polega na tym by jeść tylko do 18!

Chcę pokazać Ci konkretne propozycje na zdrową kolację, gdzie nie tylko będziesz mogła tracić zbędne kilogramy, ale również poprawisz swoje zdrowie oraz jakość swojego snu.

Co więcej wiele badań pokazuje, że owoce sprzyjają utracie masy ciała, a osoby które jedzą więcej owoców tyją wolniej, niż osoby które jedzą ich mniej.

Wynika to prawdopodobnie z tego, że owoce mają niewielką gęstość kaloryczną. Przykład: 1kg truskawek ma około 330kcal, czyli niewiele więcej niż baton SNICKERS który waży 51g i ma 250 kcal.
A z czego wynika  “chudnięcie” u niektórych osób, które przestały jeść po 18?

A no z tego, że prawdopodobnie spożywały dużo kalorii na wieczór.

Jako że nie jedzą po 18, to automatycznie ilość wszystkich kalorii spożytych w ciągu dnia jest dużo mniejsza niż wcześniej.

Jak ważny jest sen

Często jest tak, że trzymamy się założeń dietetycznych, trenujemy, a mimo to nie ma efektów takich jakbyśmy oczekiwali.

Dlaczego tak jest?

Najczęstszym powodem jest zła regeneracja która jest kluczowa, jeżeli zależy Ci na szczupłej sylwetce.

Bez wątpienia najważniejszym punktem regeneracji jest odpowiedni sen.

Sen ma duże znaczenie dla pamięci oraz efektywnego funkcjonowania mózgu.

Ludzie, którzy źle sypiają często mają problemy z nadwagą.

Niedobór snu upośledza funkcjonowanie układu hormonalnego oraz odpornościowego.

To właśnie nieodpowiedni sen może być powodem, że nie możesz osiągnąć sylwetki o której zawsze marzyłaś.

Popularne Mity na Temat Snu

Przed snem warto wypić drinka by szybciej zasnąćOglądanie telewizji przed snem pomaga zasnąćChrapanie świadczy o dobrym śnie

To tylko kilka przykładowych mitów przez które nie tylko nie możesz wyspać się w nocy, ale znacznie pogarszasz jakość swojego snu.

A mogło by być znacznie inaczej, gdybyś tylko wiedział jak jest naprawdę…

Mit 8 godzinnego snu

Z pewnością nieraz tak miałaś, że obudziłaś się przykładowo po 6 godzinach i czułaś się wyspana, jednak postanowiłaś się jeszcze chwile zdrzemnąć.

Następnie budzisz się z budzikiem jesteś niewyspana, rozdrażniona, a przecież jeszcze kilka godzin wcześniej czułaś się tak dobrze.

Z czego to wynika?

Właśnie z tego, że pierwsze obudziłaś się po 4 cyklach, a więc 6 godzinach a następnie zostałaś wyrwana w trakcie trwania cyklu.

Bardzo łatwo jest to kontrolować, a ta jedna mała zmiana już poprawia jakość twojego snu.

Wniosek jest prosty możesz spać krócej, a być bardziej wyspana, niż gdy prześpisz 10 godzin.

Nazywam się Arkadiusz Szuba i razem z Elizą Szyszko stworzyliśmy ebooka jakiego jeszcze nie było!

Dlaczego nasz Ebook jest wyjątkowy?

Baza Przepisów Bez Liczenia Kalorii

Brak pomysłów na szybki i zdrowy posiłek? Teraz to nie problem! Znajdziesz 37 przepisów, które odmienią twój sposób odżywiania.

Popraw Jakość snu

Szybkie sposoby, które możesz zastosować już pierwszego dnia od przeczytania ebooka. Koniec ze zmęczeniem i niewyspaniem się.

Obalamy mity

Tylko sprawdzone i  rzetelne informację, dzięki którym zmienisz swoje podejście do snu.

To tyle, albo aż tyle…

Kim Jesteśmy?

Eliza Szyszko

Dietetyk kliniczny, wykładowca

Absolwentka dietetyki klinicznej na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie i Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Doświadczenie zdobyła na warszawskim Ursynowie, gdzie prowadziła konsultacje dietetyczne z dziećmi, w ramach programu walki z otyłością, finansowanego przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Obecnie pracuję jako wykładowca akademicki na PWSTE w Jarosławiu i dietetyk online.

Arkadiusz Szuba

Teb Edukacja, Trener

Trener Personalny z 5 letnim doświadczeniem. Wykładowca przyszłych trenerów personalnych w Teb Edukacja. Posiada blisko 15 certyfikatów między innymi z: dietetyki, treningu funkcjonalnego, treningu cross, psychodietetyki, stretchingu. Uznany przez oferteo jako jeden z najlepszych trenerów w  Rzeszowie 2019r. Pomaga kształtować sylwetkę niezależnie od miejsca zamieszkania.

Korzyści dla Ciebie

Wybrane 37 najlepszych przepisów na szybką i zdrową kolację bez konieczności liczenia kalorii.Dowiesz się o której godzinie powinnaś zjeść ostatni posiłek i jak dużą objętość powinien on mieć.Jakich produktów koniecznie musisz unikać przed snem, jeżeli zależy Ci na redukcji masy ciała. Najczęstsze błędy, które uniemożliwiają zaśnięcie w nocy.Sprawdzone sposoby by poprawić jakość swojego snu.

Niższa Cena Tylko do Najbliższej Niedzieli !

The timer has expired!

Docelowa Cena 67 zł

 Promocyjna Cena 27 zł

Kliknij poniższy link i przejdź do formularza zamówienia…

Tak! Chcę dokonać zamówienia(kliknij, aby przejść do formularza)

Muszę być z Tobą szczery.

Jeśli masz tendencję do zwlekania, albo nie chcesz nic robić… ten ebook nie jest dla Ciebie.

Ale jeśli chcesz coś zrobić z własnym życiem kliknij przycisk powyżej i zmień swoją sylwetkę.

Nie istnieje łatwiejszy sposób.

Z najlepszymi pozdrowieniami,

Arkadiusz Szuba, Eliza Szyszko

Gwarancja

Daję Ci podwójną gwarancję.

Pierwsza jest w 100% bezwarunkowa.

Możesz przez 30 dni przejrzeć cały ebook i bez podawania jakiegokolwiek powodu otrzymać zwrot pieniędzy.

Wystarczy napisać na kontakt@zmianasylwetki.pl i masz pieniądze z powrotem.

Bez pytań, bez żalu, bez formularzy zwrotu.

Po prostu napisz, a ja zwrócę Twoje pieniądze w ciągu 24h.

Druga to gwarancja wyników.

Przejrzyj cały program i zacznij na nim pracować. Jeśli w ciągu 30 dni nie odczujesz żadnych efektów – zwrócę Ci pieniądze.

Po prostu pokaż co zrobiłeś i jeśli rzeczywiście nie odnotowałeś żadnych efektów, możesz w ciągu 30 dni ubiegać się o zwrot pieniędzy.

Tak! Chcę dokonać zamówienia(kliknij, aby przejść do formularza)